שלום רב,

אנו מסיעים מידי יום, כ- 1,200,000 נוסעים, עם צי של כ- 22,000 רכבים ויותר מ- 25,000 נהגים.

 

בסיומן של 8 שנות משא-ומתן ודיונים אינסופיים בין ההסתדרות וארגון חברות ההסעה, נחתם ההסכם הקיבוצי אשר קיבל תוקף של צו הרחבה, בחתימתו של שר העבודה והרווחה, והפך למחייב את כל חברות ההסעה בישראל. באותה עת, הארגון הפך לארגון יציג של כלל חברות ההסעה בישראל.

 

מדוע חשוב לכל חברת הסעה להיות חברה בארגון?

 

-משרדי הממשלה השונים ובהם: משרד הביטחון, משרד התחבורה, משרד האוצר, משרד התיירות, משרד לאיכות הסביבה, משרד החינוך ומשרדים אחרים פועלים כל העת לשנות, להטיל מיסים ולהתקין תקנות הנוגעות לחברות ההסעה, לבעלי האוטובוסים והרכבים ולנהגים.

משרדים אלה מחוקקים חוקים, קובעים תקנות חדשות, פוגעים בחברות ההסעה המשתתפות במכרזים, מגדילים תחרות ופותחים אופציות נוספות של היסעים, שפוגעות עוד יותר – בחברות ההסעה הפרטיות.

אם לא נהייה כל הזמן ערניים, ולא נסקל את הרגולציה הפוגענית ופעולות החקיקה האלו  – האיום על כל אחת ואחד מאיתנו יגבר.

אם לא נעמוד ביחד על המשמר, יתקבלו החלטות בלא התחשבות בנו ותוך התעלמות מהנזק הכספי שעלול להיגרם לנו.

מקצת מפעילות הארגון עד כה. לתשומת ליבכם:

 

החזר הבלו

 

בכוונת האוצר הייתה לעצור לאלתר את החזר הבלו בטענה שממילא האוטובוסים החדשים ינועו על גז וכבר עתה משתמשים פחות בדלקים ולכן, לטענת האוצר, החזר הבלו הוא מיותר.

 

 

הנהלת הארגון התערבה, נאבקה בהחלטה והביאה לכך שהביטול יהיה בהדרגה לאורך 6 שנים, בכפוף לשינויים במשק – במקום ביטול הבלו באופן מידי.

 

 

ייאמר כי אנו פועלים ל"החזר הבלו" ללא תנאים בשל שינויים בשימושים בסוגי כלי הרכב.

הכנה לטסט

 

הארגון עושה מאמצים גדולים כדי לשנות ולפשט את תהליך ההכנה לטסט, שמחייב כיום טיפול ב-5 מוקדי טיפול שונים עם כל ההוצאות הכרוכות בכך.

 

 

קריאה לנהגים

 

מכתבו המביך של מנהל רשות תחבורה ציבורית במשרד התחבורה הממונה גם על הסעות שונות, בו הוא קרא לכל הנהגים להצטרף לתחבורה הציבורית, תוך התעלמות מוחלטת מאפשרות הפגיעה בחברות ההסעה הפרטיות, מלמד יותר מכל על חשיבות הפעילות של הארגון. קריאה מסוג זה יכולה לפגוע ביכולת העבודה השוטפת של חברות ההסעה וגוררת אותנו להוצאות נוספות.

 

 

אנו פועלים באגרסיביות אל מול משרד התחבורה כדי לבטל ולמנוע הישנות של התנהגות שכזו.

אפליקציית VIA  / BUBBLE

 

מדינת ישראל עוזרת במימון חברות המתחרות בחברות ההסעה, ללא פרסום מכרז תוך העדפה של חברות למתן שירות ציבורי (דן, אגד).

 

 

אפליקציות BUBBLE ו VIA מקבלות סיוע תקציבי מהמדינה. במקביל חברות הנזקקות לשירותי הסעת עובדים מפסיקות להשתמש בשירותי ההסעה שלנו ואומרות לעובדים להגיע בסיוע אפליקציה זו לעבודה.

 

 

אנו נערכים לטיפול בנושא זה את מול כל הגורמים נשוא העניין, לרבות תחילתו של הליך משפטי.

 

 

למותר לציין את הפעילות היומיומית שלנו בסוגיות שבין חברות ההסעה השונות, המעורבות בתביעות שונות חלקן ייצוגיות כמו זו מול הרשויות המקומיות שלא שלמו את דמי ההתייקרויות.

 

 

רק לפני כחודש הצלחנו להוביל מהלך בו חברות ההסעה זכו להחזר של 8.500.000 ₪ מהרשויות המקומיות. כיום, הוגשה תביעה בסך 140.000.000 ₪ כנגד מרכז  השלטון המקומי בשל כך שמשרד האוצר העביר, לפי הנתונים בידנו, תקציב הסעות צבוע בעבורנו ואנו קיבלנו תשלומים בחסר.

חשוב לנו שתדעו

 

מצטרפים אלינו כוחות חדשים שמסייעים לנו ומרחיבים את היקף הפעילות שלנו לטובת כל חברות ההסעה. הארגון פועל במלוא כוחו.

 

בעלים /מנכ"ל חברה הסעה –  אנחנו פונים אליכם באופן אישי ומבקשים כי תצטרפו לארגון כחברים מן המניין.

 

 

אנו עסוקים בצירוף חברות ההסעה, מידי יום. ככל שכלל החברות בישראל, יהפכו לחברים מרצון ויהיו שותפות למאמצים לטובתן, יקל עלינו להתפנות למשימות ולאתגרים הנובעים רובם ככולם, מהאיום הקיומי היומיומי על פרנסתנו.

 

רבותי, דמי הארגון החודשיים הם נמוכים יחסית ומיועדים לשמש אותנו בתפעול היומיומי ובמימון המאבקים הבלתי פוסקים בהגנה עליכם.

 

 

לידיעתכם:

 

דמי חבר בארגון: 450 ₪ לחודש.

 

ניתן לשלם בכל אמצעי התשלום המועדפים עליכם

בברכה ובהצלחה,

 

ניסים סרוסי, יו"ר

סגירת תפריט